Huurders

Voor de meeste woonruimtes verzorgen wij financieel beheer. Dit betekent dat je bericht van ons krijgt over welke huurprijs je moet betalen en eventueel een herinnering als je te laat bent met het betalen van de huur. Ook doen wij voor veel woonruimtes het technische beheer. Dit betekent dat je technische storingen / mankementen / vragen kunt melden bij ons (via je eigen huurdersportaal). In enkele gevallen wordt het beheer niet of niet geheel door 4-Freedom uitgevoerd. In die gevallen kun je terecht bij de eigenaar van de woning of de daarvoor aangewezen persoon. In jouw huurovereenkomst kan je nazoeken bij wie je moet zijn.

We hebben de meest gestelde vragen verdeeld over enkele pagina's.

Calamiteiten (brand, inbraak, gaslek, sleutel kwijt)

Technische storingen (wat te doen als er iets stuk is)

Storingen zelf oplossen (ketelstoring, stroomstoring, verstopping)

Regelgeving (huurtoeslag, huurverhoging)

Huureinde (opzeggen, inspectie, borgsom)

Internet (werkt niet of niet goed)

Meterstanden (hoe geef ik die door, waar kan ik deze vinden)