Vastgoedbeheer

Bij 4-Freedom Vastgoedbeheer kunt u terecht voor gedegen vastgoedbeheer tegen een voordelige prijs. Van volledig beheer tot beheer op maat. We zijn een ervaren partij die al sinds 2005 actief is op de woningmarkt. Bij 4-Freedom staat de individuele wens van onze klant altijd centraal, daardoor kunnen wij voor iedere belegger/investeerder beheer op maat leveren.

Vele zakelijke en particuliere vastgoedbeleggers hebben het beheer van hun beleggingspanden toevertrouwd aan 4-Freedom Vastgoedbeheer. Het gaat om zowel kleine als omvangrijke portefeuilles, met in totaal ruim 2500 appartementen, kamers, studio's, (starters)woningen en enkele commerciële ruimten in heel Nederland. Voor hen verzorgen we het beheer op commercieel, technisch en financieel vlak. Volledig beheer of op onderdelen, maar altijd op maat en op een manier die past bij alle wensen. We houden onze klanten op de hoogte van de stand van zaken en het persoonlijke eigenarenportaal geeft inzicht in hun eigen vastgoedportefeuille. We hebben veel trouwe en tevreden klanten en kennen weinig verloop.

Financieel beheer

Financieel beheer betekent vooral het bijhouden van de financiële administratie rond uw beleggingspand. Denk aan: tijdige betalingen van huur, actie nemen bij achterstanden en het afhandelen van rekeningen voor gas, licht, water, schoonmaak en dergelijke. Ook maken we afspraken met uw huurders over de jaarlijkse huurverhoging conform regelgeving. Bij aanvang en vertrek van huurders regelen we de begin- en eindinspectie en de verrekening van borgsommen en servicekosten. Ook spelen we in op veranderingen in wet- en regelgeving van permanente en tijdelijke verhuur. 

Commercieel beheer

Commercieel beheer houdt in dat 4-Freedom doorlopend de verhuur van uw onroerend goed 
voor haar rekening neemt. Komt er een opzegging binnen? Dan start ons team direct het verhuurproces 
op waardoor er al een nieuwe geschikte huurder klaarstaat voordat het contract eindigt. Hierdoor is de kans op leegstand zeer klein. We ronden de zaken met de vertrekkende huurder af, inclusief de eindinspectie en financiële verrekening. We screenen nieuwe kandidaten en verzorgen het opstellen en ondertekenen van de huurovereenkomst.

Technisch beheer

Technisch beheer gaat vooral over het onderhoud van uw pand. Denk aan meldingen van huurders over gebreken en storingen. Hiermee kunt u terecht bij ons online storingsmanagementsysteem of bellen met ons noodnummer bij calamiteiten. De afhandeling regelen we conform de afspraken die u met ons daarover heeft gemaakt. De contacten met monteurs, loodgieters en aannemers lopen via ons. Waar nodig nemen we contact met u op. Bij wisseling van huurders voeren wij de aanvangs- en eindinspecties voor u uit. Daarbij houden we de staat van onderhoud en de brandveiligheid steeds in de gaten.

Uit onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek gehouden in juli 2018 is gebleken dat klanten onze diensten gemiddeld beoordelen met een 8 (op een schaal van 0 tot 10).